Twoja przeglądarka ma wyłączony JS
Zaopiekujemy się Twoim
sprzętem jak
własnym.

Mired

Kim jesteśmy?

Mired to dynamicznie rozwijająca się ogólnopolska sieć punktów serwisowych.

Mired to dynamicznie rozwijająca się ogólnopolska sieć punktów serwisowych. Stawiamy na najwyższy standard świadczonych usług. Zrzeszamy doświadczonych fachowców, którzy zaopiekują się i postawią „na nogi” każdy sprzęt elektroniczny i domowy tak, by służył jak najdłużej. Serwisujemy urządzenia GSM, AGD i RTV oraz świadczymy usługi hydrauliczne, elektryczne, ślusarskie i „złotej rączki”.

    Wiemy, że awaria to duży stres dla użytkownika sprzętu. Staramy się go zminimalizować poprzez życzliwe i empatyczne podejście oraz sprawną obsługę od momentu zgłoszenia usterki, poprzez organizację pracy technika i naprawę. Naszą misją jest przywrócenie funkcjonowania urządzeniom elektronicznym oraz sprzętom AGD, które są bardzo potrzebne naszym Klientom i ułatwiają im codzienne życie.
Jedną z naszych nadrzędnych wartości jest poszanowanie środowiska i dbałość o otoczenie, dlatego stawiamy na edukację i jeśli to tylko możliwe naprawianie sprzętów, a nie kupowanie nowych.

    Naprawiony sprzęt to uśmiechnięty i zadowolony Klient, dlatego każdego dnia dokładamy starań, aby nasze usługi realizowane były rzetelnie, solidnie i jak najszybciej. Tysiące przyjętych zgłoszeń są dowodem na to, że nasi Klienci i partnerzy darzą nas zaufaniem.

Nasze standardy

Wszyscy mają jakieś standardy.
Nasze są po prostu Najlepsze!

W procesie naprawy stosujemy wiodące praktyki, nowoczesną aparaturę
oraz najwyższej klasy części i materiały.


Bezpłatna wycena

Gwarancja niskich cen

Szybki proces napraw

Gwarancja na naprawę

Zlecenia napraw

Złóż zlecenie – to proste

Postępuj zgodnie z naszą instrukcją

  1. Zadzwoń do nas.
  2. Złóż zlecenie na naprawę lub serwis.
  3. Serwis skontaktuje się z Tobą telefonicznie i umówicie się na jej realizację.
  4. Serwisant wykona usługę.
  5. Jeśli w Twoim mieście nie ma naszego serwisu wyślij sprzęt do nas.
    Do wysyłki sprzęt należy odpowiednio zabezpieczyć, aby uniknąć potrzeby dodatkowych napraw. Prosimy o dołączenie kartki z podstawowymi danymi właściciela (imię i nazwisko, telefon, email itp.) oraz informacji o usterce lub zakresie prac serwisowych, jakie mamy wykonać. Sprzęt należy wysłać za pośrednictwem wybranej przez siebie metody (kurier, poczta polska itp.) na poniższy adres:
    Mired Sp. z o. o.
    ul. Broniewskiego 56
    01-716 Warszawa
    Po otrzymaniu od Państwa sprzętu skontaktujemy się z wyceną prac serwisowych. Przesyłka zwrotna jest na koszt klienta. Można zapłacić przelewem bądź w trakcie odbioru przesyłki za pobraniem. Wszystko ustalimy po diagnozie i wycenie.
    Dziękujemy i zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

Marki

Naprawiamy wszystkie marki

Bo nasza praca to również nasza pasja.